Про підсумки виховної роботи педагогічного колективу школи
за І семестр 2015/2016 навчального року
Відповідно до районної виховної проблеми «Формування морально-духовної, життєво компетентної особистості, яка успішно реалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал» школа працювала над шкільною виховною проблемою «Розбудова національної школи засобами відродження народних традицій, культури, мови в урочній та позакласній роботі».
Виховна робота школи у І семестрі 2015/2016 навчального року базувалася на таких пріоритетних напрямках: громадський, морально-правовий, екологічний, художньо-естетичний, патріотичний, здоровий спосіб життя, фізичне і трудове навчання.
Основними документами, якими керувалася школа в виховній роботі, були: Національна програма «Діти України», Національна доктрина розвитку освіти, концепція громадського виховання, комплексна програма профілактики і запобігання поширення алкоголізму, наркоманії, токсикоманії та СНІДу серед населення,комплексна програма профілактики злочинності, формування здорового способу життя, розвитку духовності та зміцнення моральних засад суспільства, програма роботи з обдарованою молоддю, Національна програма патріотичного виховання населення, Закони України «Про пожежну безпеку», «Про охорону праці», «Про дорожній рух», комплексна програма «Фізичне виховання – здоровۥя нації».
Згідно з річним планом школи було заплановано і проведено комплекс заходів: свято Першого дзвоника, свято осені «Ось і настала осінь золота», свято до Дня вчителя «Учитель є і буде вічно», виховні заходи до Дня незалежності України «Моя барвиста Україна», до Дня партизанської слави, Міжнародного Дня людей похилого віку, конкурс «Коса – дівоча краса», новорічний ранок «Новорічна казка», тижні з правознавства, фінансової грамотності населення, протидії торгівлі людьми, заходи, розроблений пан заходів щодо святкування у 2015 році 250-річчя Харківської області, проведені уроки гендерної рівності, в кожному класі пройшли уроки присвячені Дню Українського козацтва, День пам’яті жертв голодоморів, народознавчий захід «Андріївські вечорниці».
2
З метою національно-патріотичного виховання у кожному класі створено куточки державної символіки.
Згідно з річним планом у школі проводилася певна робота з формування здорового способу життя, попередження травматизму, спортивно-масова робота.
Проведено ряд місячників: по безпечному використанню побутового газу, «За здоровий спосіб життя», «Безпека дорожнього руху»
В ході місячників було заплановано і проведено чимало заходів: виставки малюнків, плакатів, конкурси творів.
Було заплановано і проведено бесіди для учнів із спеціалістами: місцевим фельдшером (5-9 кл.), дільничним міліціонером (1-9 кл.), інспектором дізнання в ДАІ Богодухівського РВ МВС України в Харківській області капітаном міліції Шитохою А.І. (1-9 кл.).
На достатньому рівні проводилася спортивно- масова робота: змагання з футболу, шахів,Старти надій, участь у районному конкурсі малюнків та фотографій на спортивну тематику, участь у зональних змаганнях з легкоатлетичного чотириборства, які проходили на базі Максимівської ЗОШ І-ІІ ступенів ( посіли ІІ місце).
Також учні школи брали активну участь в районних заходах : «Молодь за здоровий спосіб життя», «Новорічна писанка», «Новорічна композиція», виставці-конкурсі учнів молодшого шкільного віку з початкового технічного моделювання, « Наша мрія-вода чиста, Земля красива».
Учні школи прийняли участь у ІІ ( районному ) турі Всеукраїнських предметних олімпіад з української мови та літератури, зарубіжної літератури та російської мови, математики, історії, біології, географії, правознавства, мовно-літературного конкурсу ім. Т.Г.Шевченка, Міжнародного конкурсу з української мови ім..Петра Яцика.
Систематична робота проводиться щодо запобігання дитячому травматизму: викладається курс «Основи здоровۥя» 1-9 кл., проводяться виховні години з протипожежної безпеки, дорожнього руху; запобігання травматизму від ВНП та випадки утоплення; правил поводження з електроприладами; правила поводження в громадських місцях.
Питання стану роботи школи щодо запобігання дитячого травматизму розглядаються та аналізуються на педрадах, методичному обۥєднанні класних керівників, батьківських зборах. 25 грудня 2015 року проведені загальношкільні батьківські збори, на яких було підведено підсумки І семестру навчального року та проведено роз'яснювальну роботу серед батьків щодо їх відповідальності за збереження життя і здоров'я дітей під час новорічних та різдвяних свят, зимових канікул, про що вони розписалися в протоколі зборів.
Протягом І семестру дитячого травматизму в школі зареєстровано не було.
Педагогічний колектив школи проводить певну роботу, спрямовану на виконання комплексної цільової програми боротьби зі злочинністю.
Головними напрямками роботи з цього питання є індивідуальна робота з дітьми, схильними до пропусків занять, правопорушень;контролюється відвідування учнями уроків.
3
Робота з батьками спрямована на створення єдиного колективу вчителів, батьків, учнів. Були проведені загальношкільні батьківські збори( жовтень, грудень), а також класні батьківські збори.
Певна увага приділена роботі з дітьми пільгового контингенту. Було проведено обстеження матеріально-побутових умов цих учнів, за необхідністю надане безкоштовне харчування, діти залучаються до оздоровлення у пришкільному таборі, приймають участь у шкільних заходах, екскурсіях, районних конкурсах.
Основні завдання:
1.Класним керівникам:
1) Продовжувати роботу з питань техніки безпеки та профілактики дитячого травматизму.
2) У класних журналах та у зошитах учнів регулярно відображати роботу з профілактики дитячого травматизму.
3) Проводити аналіз стану роботи з правового виховання .
4) Не допускати формального підходу до проведення обліку учнів девіантної поведінки.
5) Проводити роботу із соціально неспроможними сім’ями.
6) Активно залучати до роботи гуртків учнів девіантної поведінки.
7) Вжити заходів щодо посилення контролю за відвідуванням учнями школи.
8) Не допускати формального підходу до пропусків школи учнями без поважних причин, доповідати адміністрації школи кожної п’ятниці тижня про кількість учнів, які пропустили школу без поважних причин.